Su Ürünleri Hayat Sigortaları

Hasar süreci

Sigortalı, rizikonun gerçekleşmesi halinde, rizikonun gerçekleştiğini öğrendiği tarihten itibaren, en geç 24 saat içinde, poliçede belirtilen (hasar anında aranacak kişi) telefon numarasını arayarak adını soyadını, poliçe numarasının, hasar tarihinin ve hasar nedenini doğru bir şekilde vermelidir.

Sigortalı; bu sigortayla, teminat altına alınan rizikoların gerçekleşmesi halinde, zararı önlemeye, azaltmaya ya da hafifletmeye yarayacak önlemleri almakla yükümlüdür.

TARSİM tarafından görevlendirilen Eksper hasar ihbarı yapılan su ürünleri stoklarını en kısa süre içerisinde görüp, gerekli incelemesini yaparak Hasar Raporu" nu düzenler. Hasar dosyası tamamlanarak kesinleşmiş tazminat miktarları en geç 30 gün içinde yine TARSİM tarafından sigortalıya banka kanalıyla ödenir. Üretici, herhangi bir Ziraat Bankası şubesine giderek, Nüfus cüzdanı göstermek ve poliçe numarasını söylemek suretiyle tazminatını alabilir.

Örnek:

HASAR 123456 TR123456789100

HASAR (boşluk) Poliçe Numarası

yazarak, 0 532 754 0 808 SMS Bilgi Hattına gönderebilirsiniz.

Örnek:

HASAR 123456

Hasar İhbar / Ekspertiz / Ödeme İş Akışı

Anlaşmalı Servisler
Ziraat Sigorta A.Ş.
Anlaşmalı Sağlık Kurumları
Ziraat Sigorta A.Ş.
Formlar
Ziraat Sigorta A.Ş.
Müşteri İletişim Hattı

Ziraat Sigorta'dan Yenilikler

D-CAT Technologies