Sağlığım Ziraat Güvencesinde Tamamlayıcı Sağlık Sigortası

Genel Bilgiler

Sağlığım Ziraat Güvencesinde tamamlayıcı sağlık sigortası ile Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) ve Ziraat Sigorta anlaşmalı özel hastanelerden fark ücreti ödemeden tedavi masraflarınızı karşılayabilirsiniz.

Sağlığım Ziraat Güvencesinde tamamlayıcı sağlık sigortası sayesinde karşılaşabileceğiniz bir kaza ve hastalık durumlarında SGK ve Ziraat Sigorta anlaşmalı özel sağlık kurumlarında yaptıracağınız muayene, tetkik ve tedavi masrafları için ilave ücret ödemeden yüksek standartta sağlık hizmeti ile güvence altındasınız

Teminatlar

Sağlığım Ziraat Güvencesinde Sadece Yatarak Tedavi Planı: Sigortalının limitsiz ve katılımsız olarak yatarak tedavi harcamalarını karşılayan plandır. Teminatlar için tıklayınız.

Sağlığım Ziraat Güvencesinde Ayakta ve Yatarak Tedavi Planı: Sigortalının limitsiz ve katılımsız yatarak tedavi harcamalarının yanında yıllık 8 adet* limitli ayakta tedavi harcamalarını karşılayan plandır. Teminatlar için tıklayınız.

*Ayakta tedavilerde her bir muayene işlemi ve muayeneye bağlı tetkik (Tahlil, röntgen, MR, Tomografi vb.) işlemleri 1 (bir) adet olarak değerlendirilir.

Sıkça Sorulan Sorular

Kimler Poliçe Yaptırabilir?

Sağlığım Ziraat Güvencesinde tamamlayıcı sağlık sigortasından 18–56 yaş arası Genel Sağlık Sigortası (SGK) hak sahibi olan kişiler faydalanabilir. 50 yaşından sonra faydalanmak isteyen kişiler için poliçenin her yıl düzenli olarak yaptırması durumunda 70 yaşına kadar yenilenebilir. 0-17 yaş arasındaki çocuklar, anne veya babası ile birlikte sigorta yaptırabilir.

Prim ve Ödeme Şekli Nasıldır?

Poliçe primi nakit veya kredi kartı ile peşin ödenebileceği gibi anlaşmalı kredi kartlarına peşin fiyatına 9 eşit taksit seçeneğiyle de ödenebilmektedir.

Nasıl hizmet alacağım?

Sağlık hizmeti almak için Tamamlayıcı Sağlık Sigortası anlaşmalı sağlık kuruluşlarına başvurduğunuzda, sağlık kurumu görevlisi 7/24 çalışan Provizyon Merkezi’mize ulaşarak provizyon işlemlerini yerine getirmektedir. Tamamlayıcı Sağlık Sigortası anlaşmalı sağlık kuruluş görevlisine Ziraat Sigorta’da Sağlığım Ziraat Güvencenizde Tamamlayıcı Sağlık Sigortanızın olduğunu söyleyerek, kimlik kartınızı vermeniz gereklidir. Tamamlayıcı Sağlık Sigortanızla ilgili tüm süreçleri (SGK’dan ve Ziraat Sigorta’dan provizyon alma) hastane görevlisi yürütecek ve sizi bilgilendirecektir. Siz sigorta kapsamı dışında masraflarınız oldu ise onu sağlık kuruluşuna ödeyerek hizmet almış olacaksınız. Acil olmayan hastane yatışlarında 48 saat öncesinde sağlık kuruluşunun provizyon almasını sağlamanız, hastanede provizyon için beklememenizi sağlayacaktır.

Poliçeniz anlaşmalı kurum bulunmayan iller haricinde sadece TSS anlaşmalı kurumlarda ve SGK ile anlaşmalı olan doktorda geçerlidir.

Ziraat Sigorta ile anlaşması olmayan sağlık kurumuna gidebilir miyim?

Sağlığım Ziraat Güvencesinde Tamamlayıcı Sağlık Sigortası Ziraat Sigorta ile anlaşması olmayan sağlık kurumlarında geçerli değildir. Ziraat Sigorta ile anlaşması olmayan sağlık kuruluşlarında sigortalının muayene, tetkik ve tedavi için yapmış olduğu ödemelere ait faturalara tazminat ödemesi yapılmayacaktır.

Ziraat Sigorta ile anlaşmalı sağlık kurumu bulunmayan illerde, poliçemden yararlanabilir miyim?

Anlaşmalı kurum bulunmayan illerde fatura ve medikal raporlarınızı göndermeniz durumunda, ayakta ve yatarak tedavi teminatları maksimum SUT x 2 katı ile sınırlıdır.

Sağlığım Ziraat Güvencesinde Tamamlayıcı Sağlık Sigortası poliçemden mesai saatleri dışında hizmet alabilir miyim?

Sağlığım Ziraat Güvencesinde Tamamlayıcı Sağlık Sigortalarında 7 gün 24 saat provizyon hizmeti verilmektedir.

SGK aktif olmadığı zaman poliçeden yararlanabilir miyim?

Sağlığım Ziraat Güvencesinde Tamamlayıcı Sağlık Sigortası sadece SGK aktif olan kişiler için geçerlidir. Genel Sağlık Sigortasında (SGK) hak sahipliğini kaybeden kişilerin poliçeleri yürürlükte olsa dahi, hak sahipliği aktif olmadığı sürece poliçelerinden faydalanamazlar.

İsteğe bağlı Doğum teminatı alınabilir mi?

Ek prim ödenerek dahi isteğe bağlı doğum teminatı alınamaz. Gebelik rutin kontrolleri dâhil doğum ve sonrasında oluşabilecek her türlü masraf kapsam dışıdır.

Gözlük veya Diş Tedavi masrafları karşılanır mı?

Gözlük ve diş tedavisi ile ilgili her türlü masraf kapsam dışıdır.

Detaylı bilgiyi Ziraat Bankası ve Ziraat Katılım Bankası Şubelerinden alabilir, 0850 222 97 00 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

Genel Şartlar